Ik besef dat België een luxueus land is waar zorg heel betaalbaar is, maar toch is het voor mij vaak te duur.
Ik heb tandproblemen die ik niet kan laten behandelen zoals het hoort en met mijn knieoperatie heb ik financiële hulp gekregen van vrienden.
Na de operatie wilde ik zo snel mogelijk naar huis om de ziekenhuisfactuur te beperken, maar doordat ik alleen woon, was dat een erg moeilijke periode.
Ik was blij dat ik wat steun kreeg van mijn vriendin.
In het LDC zorgt Fatima erg goed voor mij. Ik zou willen dat ik eens iets kon terugdoen.
Ik maak me wel zorgen voor de toekomst.
DIt huis is ongezond en gevaarlijk voor mij en ik weet niet hoe lang ik de gevaarlijke trap zal kunnen opgaan.
Ik heb ook al gehoord van rusthuizen voor oudere bejaarden, maar ik denk niet dat dat iets voor mij is.
Ik vraag me af of ze wel Hallal vlees zouden hebben en of ik er zou kunnen bidden?

Zijn er vandaag hiaten in het dienstenaanbod? Met welk probleem zou Rahma zeer moeilijk een oplossing kunnen krijgen met het bestaande aanbod?